Skip to content

KAPADOKYA TEKNOPARK WEBINAR ETKİNLİKLERİ -3

 
  • 22.5.2020
  • 619
KAPADOKYA TEKNOPARK WEBINAR ETKİNLİKLERİ -3

22.05.2020 tarihinde Kapadokya Teknopark A.Ş. Teknoloji Transfer Ofisi Müdür Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ÜNSALAN’ın konuşmacı olduğu “Girişimcinin Markalaşma Serüveni” isimli webinar etkinliğini gerçekleştirdik.

Kapadokya Teknopark Genel Müdürü Doç. Dr. Metin DUYAR’ın moderatörlüğünü yaptığı webinar etkinliğinde Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ÜNSALAN tarafından markalaşmanın önemi, satın alma süreçleri, satın alma eğilimleri, marka itibarının oluşturulması ile ilgili bir sunum yapıldı.

Düzenlenen webinar etkinliğinde markalaşma sürecinde logo ve slogan konularına özellikle değinen Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ÜNSALAN markaların logolarında kullandıkları sembollerin açılımı, tercih ettikleri renklerin önemi, slogan oluşturmanın etkisi ve önemi ile ilgili bilgilerini ve tecrübelerini ulusal ve uluslararası pazarda iyi bilinen markalar üzerinden verdiği örnekler aracılığıyla katılımcılar ile paylaştı.

Marka iletişimi, marka kişiliği, marka imajı, şirket yöneticilerinin imajı, kurumsal imaj, marka kişiliği konumu, hedef pazar, tüketici tercihleri, davranışları, alışkanlıkları,  müşteri sesinin önemi gibi konulara özellikle değinen Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ÜNSALAN etkinliğin son kısmında katılımcılardan gelen soruları yanıtladı.

Ürün markalaşması, şirket markalaşması ve sektörel bazda firmaların reklam ve markalaşma süreçleri için bütçe yönetimi ile ilgili soruları yanıtlayan Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ÜNSALAN son olarak uluslararası alanda başarılarını devam ettiren ve ettiremeyen markaların başarı ve başarısızlık hikayelerini katılımcılar ile paylaştı.

Kapadokya Teknopark webinar etkinlikleri devam edecektir.

                           


22 Mayıs 2020 Cuma